VELMI DŮLEŽITÉ!

Kupující je povinen zkontrolovat obsah a stav zásilky. V případě poškození zásilky je nutné sepsat protokol. Nedodržení tohoto bodu bude mít za následek ztrátu nároků.

Zrcadla mají na ramínkách připevněné záruční plomby. Před zavěšením zrcadlo pečlivě zkontrolujte.

Rádi bychom Vás informovali, že porušením záruční pečeti na našich výrobcích zaniká možnost záruky / reklamace na mechanické poškození.

Vrácení 

Pokud objednané zboží nesplňuje vaše očekávání, můžete jej vrátit do 14 dnů od data doručení. Výrobek vyrobený na individuální objednávku zákazníka nelze vrátit. Vrácené zboží musí být nezměněné, to znamená mít originální etikety a nesmí nést žádné známky používání. Pro odstoupení od smlouvy a vrácení u nás zakoupeného produktu vyplňte následující prohlášení a zašlete jej na naši adresu spolu s vráceným produktem/produkty:

Náklady na vrácení zboží nese kupující.

Naše společnost upřednostňuje vyzvednutí vráceného zboží vlastní dopravou (vzhledem ke specifičnosti zrcadlového výrobku).

Pokud si přejete vrátit zboží naší dopravou, informujte nás prosím e-mailem na adrese zrcadla@alfaram.cz a my Vám poskytneme veškeré potřebné informace.

Za vyzvednutí naší dopravou účtujeme poplatek za dopravu ve výši od 850 KC / 1 zrcadlo.

Svoz naší dopravou zajišťuje 100% bezpečnost vráceného výrobku.

Pokud se rozhodnete vrátit zboží prostřednictvím vámi zvoleného dopravce, prosíme vás, abyste si přečetli požadavky na vracení zrcadel vašemu dopravci.

Prohlášení o odstoupení od kupní smlouvy 

Zpáteční adresa:

Łukasz Ochwat ALFARAM

Ul. Mickiewicza 96

38-200 Jasło

Poté, co produkt dorazí do naší společnosti, provede zástupce vizuální kontrolu a zkontroluje produkt, zda není poškozen nebo nejeví známky zjevného používání. Pamatujte, že případné snížení hodnoty vráceného produktu, tedy poškození, škrábance, viditelné známky používání, je v odpovědnosti Spotřebitele, který produkt vrací, takže hodnota produktu může být snížena o vady produktu zjištěné společností. zástupce.

Náklady na vrácení zboží nese kupující.

V případě odstoupení od této smlouvy Vám vrátíme všechny platby, které jsme od Vás obdrželi, a to neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy od Vás obdržíme vrácený produkt. Platbu vrátíme bankovním převodem.

Vyloučení práva na odstoupení od smlouvy

Právo na odstoupení od smlouvy ze strany spotřebitele je vyloučeno v případě:

- smlouva, kde předmětem služby je neprefabrikovaná věc vyrobená podle specifikací spotřebitele nebo sloužící k uspokojení jeho individuálních potřeb. Z toho vyplývá, že výrobek vyrobený na individuální objednávku zákazníka nelze vrátit.

 REKLAMACE

Reklamace vyřizuje Reklamační oddělení společnosti ALFARAM. Reklamace přijímáme pouze písemně, na emailové adrese: zrcadla@alfaram.cz

1. Po obdržení zásilky ji v přítomnosti kurýra rozbalte a v případě mechanického poškození produktu způsobeného přepravou sepište protokol o poškození podepsaný vámi a kurýrem. Pouze v tomto případě akceptujeme reklamaci vad způsobených během přepravy.

 2. Prodávající odpovídá Zákazníkovi, který je spotřebitelem, za nedodržení Smlouvy o prodeji Zboží zakoupeného Zákazníkem - spotřebitelem (prostřednictvím opravy nebo výměny) nebo za vrácení všech nebo části uhrazených peněžních prostředků. (snížením ceny nebo odstoupením od smlouvy).

 3. Chcete-li podat stížnost:

Vyplňte formulář pro vrácení/reklamaci (K DISPOZICI NA STRÁNKÁCH PRODEJNY www.alfaram.pl) a přiložte jej k balíku. Dokument by měl obsahovat tyto údaje: jméno a příjmení zadavatele.

 4. K reklamovanému zboží musí být přiložen nákupní doklad. Reklamace by měla obsahovat podrobný popis vady zboží a datum jejího vzniku. V případě reklamace na dálku je nutné pořídit a přiložit fotografie poškození.

 5. V případě oprávněné reklamace bude zboží opraveno nebo vyměněno za jiné, a pokud to již nebude možné, vrátí prodávající kupujícímu ekvivalent ceny výrobku nebo mu nabídne jiné dostupné řešení.

 6. Nepřijímáme žádné balíky zasílané na dobírku nebo zasílané na náklady příjemce, náklady na dopravu hradí kupující.

 7. Vadný výrobek zašlete na následující adresu: ŁUKASZ OCHWAT ALFARAM ul. Mickiewicza 96, 38-200 JASŁO - SE VSTUPEM - "KANCELÁŘ"

 8. Provozovatel obchodu se zavazuje reklamaci projednat do 14 dnů (slovy: čtrnáct) ode dne přijetí reklamace, a pokud to nebylo možné, v této lhůtě informovat zákazníka, kdy bude reklamace projednána.

 9. Neprojednání reklamace Zákazníka ve lhůtách uvedených v odst. 1 písm. 3 výše nepředstavuje uznání reklamace Obchodem.

 10. Reklamace přijímáme pouze písemně, klasickou poštou nebo e-mailem na adresu: zrcadla@alfaram.cz

 11. Možnost využití mimosoudních způsobů reklamace a nápravy a přístup k těmto postupům:

Kupující, který je spotřebitelem, má možnost využít mimosoudní způsob vyřizování stížností a uplatnění reklamací u Stálého spotřebitelského rozhodčího soudu při Zemském inspektoru obchodní inspekce v Lodži. Informace o tom, jak získat přístup k výše uvedenému režim a postupy řešení sporů naleznete na adrese: www.uokik.gov.pl, v záložce „Řešení spotřebitelských sporů“.

REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ 

V případě kladné reklamace bude poškozené zboží opraveno nebo vyměněno za nový plnohodnotný výrobek. Pokud to již není možné (například z důvodu vyprodání zásob), vrátí ALFARAM kupujícímu ekvivalent ceny zboží nebo mu nabídne výběr jiného zboží dostupného na prodejně.

 * Vyhněte se prostředkům obsahujícím ocet, čpavek, kyselinu citronovou nebo jiné chemicky agresivní látky, silně kyselé nebo silně zásadité. Zrcadlo je nejlepší umýt teplou vodou a měkkým čistým hadříkem z mikrovlákna. Zrcadla čistit měkkým čistým hadříkem, případně papírem a vodou nebo klasickým čističem na sklo s neutrálním pH (pH cca 7)

Product added to compare.